عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

معجزه زندگی ما

مامان نگرانت شده...

1392/8/27 20:35
نویسنده : مامان
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی؟

چند روز بد جور دل نگرونت شدم چرا خودتو نشون نمیدی؟ چرا من هیچی از تکونات رو حس نمیکنم؟دل شکسته

چند شبه که بد جور پهلوی چپم در میگیره دائم فکر میکنم خوب هستی یا نه؟ جرئت نمیکنم برم دکتر میترسم بهم بگن حالت خوب نیست .

مامانی یه تکون کوچولو کافیه که خیال منو راحت کنی به خدا میسپرمت. بدون که خیلی دوست دارم .

یه چند روزی گرفتارم  از بابت که خیالم راحت بشه میام دوباره واست مینویسم.

مراقب خودت باش گل نازم. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ژينا
30 آبان 92 9:02
سلام عزيزم حالت چطوره ؟ خداروشكر كه مامان شدي منم 1هفته تا به دنيا اومدن دخترم مونده چه خبر چند وقته بارداري سونو رفتي ؟ خيلي مواظب خودت باش براي تكونهاي كوچولوت هم نگران نباش ايشالا چيزي نيست ولي حتما برو دكتر قول بده فوري بري
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چند وقتی نتونستم به وب سر بزنم ایشالله دخترت سالم بیاد بغلت الان هفته 18 هستم عزیزم