عرفانعرفان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

معجزه زندگی ما

مادر

1394/1/21 1:39
نویسنده : مامان
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امسال اولین سال و امروز اولین روز هست که من رسما مادر هستم

پارسال توی همین روزا با عنوان مادر روزهارو میشمردم تا تو گل پسر بیای و من بشم مادر

نمیدونم مادر خوبی بودم یانه... نمیدونم اونطور که باید مراقبت بودم یانه... نمیدونم تا الان پیش خدا سربلند هستم یانه... نمیدونم آینده چه خوابی واسمون دیده  فقط میدونم تو الان پسر منی و من الان مادرتم و عاشقتم

از اینکه تکرار کنم مادر مادر مادر لذت میبرم  قشنگترین حس دنیارو دارم  مخصوصا وقتی تو توی بغلم هستی و من با تمام وجودم حست میکنم 

خدایا دوست دارم و ازت ممنونم که به من این اجازه رو دادی که یه مادر باشم 

خدایا  کمکم کن تا وظیفه ام رو به خوبی انجام بدم و یه پسر نمونه تربیت کنم 

خدایا من الان خیلی خوشحال و خوشبختم

ممنونم

این روز قشنگ به همه مادرا مبارک به خصوص مامان عزیزم که حالا قدرشو بیشتر از پیش میدونم

دوست دارم مامان

گل پسر نازم  امیدوارم  وقتی بزرگ شدی قدر پدر مادرت رو بدونی تنها آرزوم خوشبختی توئه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)