عرفانعرفان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

معجزه زندگی ما

منتظرت هستم...

1393/1/27 13:21
نویسنده : مامان
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر نازم

دیگه چیزی به اومدنت نمونده بی صبرانه منتظرت هستیم قول بده صحیح وسالم بیای بغلمونقلب

تقریبا تمام کارامونو انجام دادیم ساکت رو بستم و دیروز هم بابایی قرارداد بانک خون رویان رو بست و وسایل مورد نیاز رو تحویل گرفته اونارو هم گذاشتم کنار ساک که یادمون نره میمونه دوربین که اونم تا شب حاضرش میکنم

راستی بانک خون رویان واست هدیه داده یه ساعت با یه ساکلبخند

شاید دیگه فرصت نکنم بیام اینجا و تا قبل تولدت واست پست بذارم  واسه همین میخوام عکسای اتاقت رو بذارم امیدوارم که بعدا خوشت بیاد

همین جا هم میخوام از بابایی و مامان و بابام و پدر ومادر بابایی هم تشکر کنم تو این مدت خیلی زحمت واسم کشیدن و خیلی مواظبمون بودن خیلی دوسشون دارمماچ 

خاله ها و عمه و عمو هم خیلی زحمت کشیدن دستشون درد نکنهقلب

خودتم خیلی پسر خوبی بودی ایشالله دنیا اومدی هم اینقده ماه باشیماچقلب

خدارو شکر میکنم که منو لایق دونست و شمارو به من هدیه داد تا من هم طعم شیرین مادر شدن رو بچشم اشالله که بتونم یه انسان خوب رو تربیت کنمنگران

چند روز دیگه روز بزرگ مادره این روز رو به همه مادرا تبریک میگمتشویق

دوست دارم پسر نازم و بی صبرانه منتظرتم

عکسارو میذارم ادامه مطلب...

شاید شاید و شاید این آخرین پست دوران حاملگیم باشه پس فعلابای بای 

 

اینم از سیسمونی گل پسر که مامان و بابام زحمتشو کشیدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

راضیه
30 فروردین 93 9:07
سلام سلام صدتا سلام به به اتاق گل پسرمون مبارک الهی سلامت بیاد بغلت و یه روز خیلی زود صدای خنده هاش تو اتاق خوشگلش بپیچه خیلی اتاقش قشنگ شده. دستتون درد نکنه. دست مامان و بابات هم درد نکنه مواظب خودت باش سیما جونم
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت مرسی عزیزم دختر گلمون چطوره؟؟؟شما هم مواظب خودتون باشید
مامان پنبه
25 خرداد 93 10:30
عزیزم..مبارکش باشه ایشالا..بسلامتی همشو براش استفاده کنی چ میکنی با نی نی داری ؟! بیا پست جدید بذار از عکسای نی نی مون
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلم ببخشید من دیر به نظرا جواب میدم پسرم خوبه ولی بچه داری شدیدا سخته تو با 2 تا بچه اونم پسر چیکار میکنی پسر من اروم ولی در عین حال بسیار شیطونه ولی دوست داشتنی