عرفانعرفان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

معجزه زندگی ما

زمستان در بهار

1393/1/3 7:47
نویسنده : مامان
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه قشنگم

امروز هوا خیلی سرده سومین روز بهاره و داره برف میاد زمینا سفید پوش شدنتعجبالبته من یه بار دیگه تو بهار برف دیدم ولی برمیگرده به حدود ١٠ سال پیش اونم نه اینجور برفی.

ولی من کلا برف رو خیلی دوست دارم و عاشق بارونم

پسرک قشنگم فکر کنم تو هم فهمیدی اینجا چه خبره چون حسابی داری شیطونی میکنی منم که عاشق این کاراتم دارم از ذوق میمیرم چند وقت دیگه که ایشالله بسلامت بیای بغلم دلم واسه این لحظه ها تنگ میشهناراحت اما مطمئنم با حضور گرم تو لحظه های خیلی قشنگی در انتظارمونهلبخندقلب

دوست دارم و این روزا همه آرزوم سلامتیته.خیلی مواظب خودت باش ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شهرزاد
3 فروردین 93 8:24
سال نوتون مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار نی نی نازتون داشته باشین و خنده های قشنگش بزودی فضای خونه تون رو پر کنه
مامان
پاسخ
سلام دوست عزیز سال نو شما هم مبارک ممنون به وب من و پسرم سر زدی
خاله راضیه
13 فروردین 93 10:21
سلام گل پسر نازنین الهی سلامت بیای بغل مامانی و بهترین اتفاق امسال رو براش رقم بزنی سال نو مبارک خواهر گلم
مامان
پاسخ
قربونت برم راضیه جونم.ایشالله. این روزا خیلی نگرانم ایشالله این چند هفته هم تموم شه من فکرم راحت شه ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی دختر گلتم ببوس