عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

معجزه زندگی ما

خبرای خوب برای پسرم

1392/11/1 8:19
نویسنده : مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

الان که دارم اینارو مینویسم تو هفته ٢٦ هستی واسه خودت مردی شدی دیگه ،عزیز مامان ایشالله همیشه سلامت باشی

 این روزا کمتر نگرانت میشم چون ماشالله شیطون تشریف دارین و همیشه لگد میزنی هر روز محکمتر از دیروزخوشمزهتشویق

این حضور نازنینت و حرکتای قشنگت رو از هفته ٢٠ دارم حس میکنم یه چند وقتیه حسابی با بابایی کیف میکنی همین که باهات حرف میزنه تکون میخوری بابایی هم دیگه حست میکنه و حسابی باهات رفیق شده

بعضی وقتا حسودیم میشه چون همیشه به حرفای من عکس العمل نشون نمیدی اما تا صدای بابایی رو میشنوی بالا پایین میپری

این روزا زندگیمون آرومه بابا داره درس میخونه تا آخر هفته ایشالله امتحاناش به خوبی تموم میشه و ما میتونیم به راحتی تو خونه شلوغ بازی در بیاریم

راستی پسرم، دختر خاله راضیه دیروز دنیا اومد اسمش ریحانه است من بی صبرانه منتظرم ببینمشقلب

آترین ،فاطمه،الینا،رها وآیشا کوچولو هم قبلا دنیا اومدن ٢تا نی نی دیگه هم تا اخر هفته میان تو جمعمون ایشالله همه سلامت باشنماچ

چند هفته پیش با مادرجون رفتیم  وسایلت رو خریدیم یه مقدار دیگه مونده که کم کم اونا هم حاضر میشه اما اصل کاریا خریده شد تخت و کمدت هم تا اخر هفته دیگه میرسه دست مادرجون و آقاجون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن ایشالله اگه خونه امون اماده بشه تو اتاق خودت میچینمشون

دعا کن زود بریم خونه خودمونخیال باطل

نمیدونم کی میتونم ببینمت اما تا اون موقع مراقب خودت باش

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)