عرفانعرفان، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

معجزه زندگی ما

محرم آمد...

1392/8/14 15:33
نویسنده : مامان
226 بازدید
اشتراک گذاری

کربلا عصاره بهشت است و عاشورا آبروي عشق. اگر کربلا نبود هيچ گلي از زمين نمي روييد و مشام هيچ انسان آزاده اي حقيقت را استشمام نمي کرد. اگر کربلا نبود عاشورا نبود و اگر عاشورا نبود امروز عشق بر سر هر کوي و برزني بيگاري نمي کرد.

 حسين آمد و عشق را آبرو بخشيد و عباس با دستان بريده و لبان خشکيده با مشکي زخمي عشق را سيراب کرد تا حرف و حديثي باقي نماند؛ زينب عشق را تداوم بخشيد و آن را در گستره زمين و آسمان منتشر کرد تا از آن پس تمام عاشقان وامدار حماسه عاشورا باشند.

کربلا قبله الهام عاشقان شد و عاشورا ميعادگاهي براي آنان که مي خواهند نماز عشق را در محرابي به بلنداي تاريخ بپا دارند.

 از آن روز زندگي معنا يافت که حسين (ع) بر کتيبه دل ها نقش بست و عاشورا- اين راز نهفته- مضمون تمام ناگفته ها شد. (به قلم غلامرضا محمدپور)

 امروز اولین روز از ماه محرمه، ماه حزن و اندوه و عزاداری شیعیان در شهادت حضرت امام حسین علیه السلام . حوادث و وقایع فراوانی در این ماه رخ داده حوادثی که فرا رسیدن آنها دلها را اندوهناک میکنه. پیروان و شیفتگان امام حسین(ع)  از اول محرم همه جا را سیاه پوش می کنند و به یاد آن امام شهید، به عزاداری می پردازند.

فرزند دلبندم منتظر روزی هستم که همراه هم در این مراسم شرکت کنیم و تو از نزدیک با عطر محرم آشنا بشی.

محرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان
21 آبان 92 13:32
عزیزم سلام نمی دونم شما به وب من سر زده بودین یا نه اما خوب خیلی دلیل هست که خودش باشه.آدرس وبتون نبود عزیزم. خوشحال میشم دوباره به من سر بزنید و آدرستون بزارید والبته رمزهم بدید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره من قبلا سر زدم به شما وب زیبایی دارین امیدوارم هرچه زودتر به مرادتون برسید امیدوارم دوستایی خوبی بشیم واسه هم
خاله راضیه
27 آبان 92 10:21
سلام خاله جون. خوبی عزیزم؟ الهی خاله قربونت بره میای با پاستیل ما دوست بشی؟ پاستیل وبلاگتو لینک کرده اگه تو هم دوست داری وبلاگشو لینک کن تا دوستای خوبی برای همدیگه بشین... خواهری دعا میکنم نی نیت سالم بیاد بغلت
مامان
پاسخ
سلام خواهری مرسی به ما سر زدین حتما لینک میکنم خاله، پاستیل بهترین دوست من میشه
ژينا
5 آذر 92 17:09
عززززززززززيزم كي مياد اين ني ني مون
مامان
پاسخ
نی نی من اردیبهشت میاد گلم